Fromax Kennel - Welsh Corgi Cardigan

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Marteus - 9 oktober 2009 15:06


Idag blev jag och mina två kullsyskon hela 4 månader gamla! Glad 

Så grattis till "Lexus" och "Fenja"- och till mig själv ("Belle")!

KyssKyssCool 

 

Belle 4 månader   

 

Igår kväll och i morse fick jag jättegod mat. För min juniormat hade tagit slut, så jag fick äta vuxenmat. Den var mycket godare! Jag vill ju ha det som alla andra äter...

 

Bamse och Frodo tog en promenad idag - till hund-butiken. Och dom kom hem med juniormat till mig.

Så nu får jag väl lov att äta barnmat igen...Gråter 

 

Dom hade med sig några jättegoda ben också, som vi alla smaskade på för att fira min 4-månaders-dag. Så det var ju en bra utflykt i alla fall...Glad 

 

Medan Bamse och Frodo var och handlade, så lekte Bilbo och jag. Det blir lite lugnare lekar, när vi leker ensamma. För då konkurrerar inte Bilbo och Bamse om mig. Båda är väldigt förtjusta i mig. Skrattande

  

Bilbo o Belle   Belle o Bilbo   Bilbo vaktar  

 

När Bamse är med oss, är det han som brukar vakta reviret - så att ingen ska komma och ta mig. Idag var det Bilbo som var "på vakt".

 

Mina två halvbröder är bara 11 månader. Men dom är väldigt ansvarsfulla. Och dom är jättesnälla mot mig - fast jag biter och sliter i dom rätt ofta. SkämsSkrattande


//Tingeling

Presentation


CH Fromax Tinker Bell "Belle"

Kategorier

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards