Fromax Kennel - Welsh Corgi Cardigan

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Marteus - 31 oktober 2009 10:24

 

Nu har min pappa Tiger och min bror Bilbo åkt till Moheda i Småland. De har med sig min kompis Pyret och hennes matte Kristina - och våran matte Petra.

 

Tiger 28okt09   Bilbo 28okt09   Pyret - Border Terrier  

 

I Moheda ska dom träffa min syster "Fenja" (Tiger Lily) och hennes familj. Jag hoppas att dom har med sig många nya bilder hem. Här är några fina bilder som Fenjas matte Malin har tagit:

 

Fenja sover   Fenja och hennes katt   Fenja o katten leker  

 

Hon är bra söt, min syster Fenja Kyss, och vi hade väldigt roligt ihop när vi var riktigt små. Jag hade tänkt följa med till Moheda, men jag bestämde mig för att stanna hemma den här gången. Jag hoppas att Fenja och hennes familj kommer hit och hälsar på snart. Så att vi får leka igen.

 

Belle har roligt  

I morgon ska min pappa och Bilbo gå på utställning i Växjö. Pyret ska också dit. Det lär visst bli stor konkurrens, har jag hört. Jag önskar dom lycka till!

 

//Tingeling

Presentation


CH Fromax Tinker Bell "Belle"

Kategorier

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards