Fromax Kennel - Welsh Corgi Cardigan

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Marteus - 4 november 2009 17:21


När jag kom ut på tomten för en stund sedan, blev jag riktigt överraskad. Marken började bli alldeles vit, och det föll små vita flingor från himlen! Förvånad 

 

Belle - första snön  

Jag hade morfar Frodo, tant Tina, Bilbo och Bamse med mig ut. Och dom sa, att det här kallas för snö och kommer varje år.

Går den att äta? undrade jag. Javisst, sa morfar Frodo.

Så vi smakade på snön allihop, och den var kall, men ganska god... 

 

Belle o Frodo - första snön   Belle: Går snön att äta?   Fromax-gäng i snöfall  

 

Nu har jag alltså upplevt min första snö. Härligt! Skrattande 

Jag hoppas att det kommer mera snö. För Bilbo och Bamse säger, att det är kul att leka i snön. Och mina mattar tycker att det är bra att få lite snö på gräsmattan. För den blir ganska lerig så här på hösten annars.

 

 //Tingeling

Presentation


CH Fromax Tinker Bell "Belle"

Kategorier

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards