Fromax Kennel - Welsh Corgi Cardigan

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Marteus - 14 juli 2012 20:31

R.I.P Fromax Lady Guinevere "Ginny"
Januay 25, 2011 - July 10, 2012
Owner: Petra Marteus, Co owner: Marjana Linefjord

 


Fromax Lady Guinevere "Ginny" somnade in den 10 juli - endast 17,5 månader gammal. En stor chock för mig och matte Marjana. Mitt hjärta och matte Marjanas hjärta, brast när vi fick höra att det inte fanns något att göra   .



Enligt Veterinären fick Ginny leversvikt antingen på grund av tumör / lymfocyt i levern eller en inflammation. Ingen bra prognos något av dessa och Ginny blev fort dålig från att ha varit en pigg och glad tjej. Så Ginny ♥ har nu fått gå vidare och vi saknar henne djupt ♥.

----------------------------

Fromax Lady Guinevere "Ginny" Ginny went over the Rainbow Bridge July 10th ♥ My thoughts are with Co owner/fodervärd Marjana Linefjord, both our hearts broke, when we heard that we could do nothing else than letting Ginny go only 17,5 months old  . According to the veterinarian: Liver failure either because of a tumour / lymphoma in the liver or an inflammation. We miss her so much!!!

 

 

   

 

Jag kommer aldrig glömma dig Ginny. Det var en underbar känsla när du föddes och jag kände en stark lycka när jag höll dig för första gången och sedan såg dig utvecklas till en varm, mysig, glad vacker och go tjej. Det var ett svårt beslut att ta - att lämna ut dig på foder när du var fyra månader gammal, men det kändes rätt när jag såg dig med matte Marjana. Ni fann varandra och det band ni hade mellan er gjorde mig så glad .

--------------------

Ginny, you will always have a special room in my heart. I was so happy when you were born and when I saw you developing in to a warm, happy, cudly, beautiful girl . It was a hard decision to take - to let you go to another home when you were four months old. But that decision felt right when I saw you with my co owner, your "mum" Marjana. You hit it off right away and you had a special bond that made me so happy .

     

 

Du glada fina Ginny! Nu kan du springa över ängarna på andra sidan regnbågsbron och veta att du alltid finns i mitt hjärta och i Marjanas. Du är saknad och älskad! Spring ha så kul, jag kan se framför mig hur du dribblar med bollar, leker med hundvänner och har det underbart

---------------------------  

Ginny: Now you can run over the meadows and hills over there playing with balls and friends knowing that we all Love you and we will keep you in our hearts ♥

    

       

 

Pics of gentle, caring & playful Ginny as a puppy:

       

       

       

   

 

Ginny at Dog Shows as a puppy. 2 BOB puppy, 1 BIS 3 puppy

 

       

    

 

Ginny 10 -15 months old

       

     

 

Ginny and her brothers in the Camelot litter:

 
From the left: Fromax Merlin, Fromax Sir Lancelot "Lancie", Fromax King Arthur "Koda" & Fromax Lady Guinevere "Ginny".

 

We miss you and Love you Ginny!!!!

        

Petra

Presentation


CH Fromax Tinker Bell "Belle"

Kategorier

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards